Dag 10: Moab (Canyonlands)

28 juli 2012 - Moab, Utah, Verenigde Staten

Vanuit Mexican Hat, waar we nog gauw een foto hebben gemaakt van de rots waar het plaatsje naar is vernoemd, zijn we vroeg op pad gegaan.

We hebben eerst het Canyonlands National Park bezocht. En ja, hoor, weer was het fantastisch om te zien. Het verbaast je hoe het landschap steeds weer veranderd.

Verder zagen we een rotsformatie die ze de 'Wooden Shoe' noemen. Daar hebben we natuurlijk een foto van genomen. Oude Indiaanse tekeningen zagen we ook nog in de rotsen.

Nu zijn we in Moab waar we in een hotel zitten midden in het centrum. We zijn vanavond de hoofdstraat doorgewandeld. Gezellige eettentjes, barretjes met live muziek en alle winkeltjes zijn tot tien uur open. (7 dagen in de week). Typisch Amerikaans.

We zitten hier twee nachten dus morgenavond weer gezellig het plaatsje in. Overdag gaan we het Arches National Park bezoeken.

1. Leo en Ria:
    29 juli 2012
    Een gezellig plaatsje dus ook genieten en gefeliciteerd met jullie trouwdag en proost op die 25 jaar.
    gr van ons allemaal.
  2. Benny Dwars:
    29 juli 2012
    Hoi ontdekkingsreizigers, allereerst gefeliciteerd met die 25 jaar met mekaar. Geniet van alle momenten en monumenten...
    groeten Benny
  3. Henk en Marcia Dwars:
    29 juli 2012
    Hoihoi,ook namens ons van harte gefeliciteerd met jullie 25- jarig jubileum!! Geniet van jullie mooie en bijzondere reis!! Groetjes Henk,Marcía en Bente.